ROZWIĄZANIE KONKURSU co warto przywieźć z dalekiej podróży..

Nagrody – mini radia firmy addex- otrzymują:

Justyna Marszałkowska, za pomysł:

„Pamiątki? Jestem do bólu praktyczną osobą, więc z moich podróży przywożę

tylko praktyczne prezenty, zarówno dla siebie jak i dla bliskich!
Jedną z praktyczniejszych (na szczęście) pamiątek, która do dziś
„zalega” w moim mieszkaniu jest … mój mąż, którego poznałam na
wakacjach w słonecznej Italii – po powrocie do kraju okazał się być moim

sąsiadem z ulicy obok!
Poza tym w mojej walizce zawsze ląduje magnes na lodówkę – żeby pamiętać

które miejsca już odwiedziłam :)”.

inguska@gazeta.pl, za pomysł:

„długo zastanawiałam się o czym pisać – czy o kamieniach płaskich jak papier, znajdowanych nad lazurem francuskiego jeziora, czy o pocztówkach z miejsc znanych i mniej znanych, a może o liściu oliwki z mojego pierwszego ujrzanego drzewa oliwnego w życiu, który służy teraz za zakładkę do książki? dawno już przekonałam się, że pamiątką może być każda mała rzecz, która w danym miejscu i czasie wyda się wyjątkowa. niespotykana nigdzie indziej przyprawa, żeliwny dzbanek do herbaty, przywodzący na myśl daleki wschód, ręcznie wykonana szklaneczka do popijania jedynego w swoim rodzaju wina, niespotykanego nigdzie indziej.
równie szybko przekonałam się też, że najtrwalszą i budzącą najwięcej emocji pamiątką są zdjęcia. powiększam je, oprawiam w ramy kojarzące się z zakątkami świata, z których pochodzą i podczas patrzenia na nie przywołuję smaki, zapachy i kolory z tamtych miejsc”.

Oraz Joanna Sulej, za pomysł:

„Szukanie pamiątek z wakacji dla znajomych i rodziny to męczące zajęcie.
Trafić w czyjś gust jest na prawdę trudno, natomiast bardzo łatwo można
kupić kolejną figurkę na zakurzoną półkę albo kolorową koszulkę, której
nikt nigdy nie założy. Najlepszym sposobem sprawienia radości prezentem
z wyjazdu są miejscowe spirytualia. Po pierwsze: produkt będzie na
prawdę regionalny, po drugie: przydatny, nawet jeśli ktoś nie pije
alkoholu, to może poczęstować nim gości. Co również istotne, taki
prezent będzie niedrogi!”

Zwyciężczynią serdecznie gratuluję i zapraszam do brania udziału w kolejnych konkursach!

pozdrawiam

Zofia.

Skomentuj

